خرید مبل با نکاتی که شاید فروشنده به شما نگوید
نوشته شده توسط : علی

شما برای خرید مبل و میز نیاز به یک راهنمای کلیدی دارید چرا که برای این دو وسیله خانگی که بسیار رایج می باشد نیاز دارید تا نکات مختلف را بدانید. مبلمان جزو وسایل اصلی منزل شما محسوب می‌شود که دکوراسیون پذیرایی و نشیمن شما را تشکیل می دهد. مبل علاوه بر زیبایی و مدرن بودن باید استاندارد نیز باشد. اگر قصد دارید مبل جدیدی برای منزل خود تهیه کنید بهتر است با ما همراه باشید تا نکات کلیدی درباره آن بگویم.

 شما برای خرید مبل ابتدا باید اندازه و منزل خود را در نظر داشته باشید. قبل از خرید مبلمان می‌بایست فضای نشیمن منزلتان را اندازه‌گیری کنید و با توجه به فضای بدست آمده اقدام به خرید مبل کنید. اگر نشیمن بزرگی دارید دستتان در انتخاب باز می‌باشد و می‌توانید هر مدلی که دوست دارید را انتخاب کنید اما اگر نشیمن تان کوچک است باید سراغ مبل های جمع‌وجور و ال شکل بروید. یکی دیگر از مواردی که در هنگام خرید مبل باید به آن توجه کنید هماهنگی با سبک دکوراسیون منزل شما می باشد. اگر وسایلتان هماهنگ با سبک کلاسیک باشد و شما مبلمان با سبک مدرن را انتخاب کنید هماهنگی فضا از بین می‌رود.

Image result for ‫مبلمان‬‎

اگر منزل شما دارای ترکیبی از رنگ‌ها و طرح‌های مختلف می باشد بهتر است مبلی را انتخاب کنید که ترکیبی از چندین سبک مختلف باشد. اگر سبک مبل شما راحتی و یا کلاسیک می باشد برای زیبایی هرچه بیشتر آن می توانید از بالشتک‌های فانتزی نیز استفاده کنید. رنگ مبلمان تاثیر زیادی در دکوراسیون منزل شما دارد، بهتر است از خرید مبل هایی با رنگ‌های جیغ و شاد نترسید و آن‌ها را امتحان کنید اما اگر نمی‌توانید ریسک کنید می‌توانید از رنگ‌های خنثی استفاده کنید. بهتر است برای خرید مبل پذیرایی به اندازه و میزان نور موجود در سالن پذیرایی توجه کنید. اگر سالن پذیرایی شما بزرگ می باشد از انواع رنگ‌های متنوع روشن و تیره می توانید برای مبلمان استفاده کنید و برای بزرگ‌تر به نظر رسیدن سالن پذیرایی کوچک از مبلمان رنگ روشن استفاده کنید. شما می‌توانید رنگ مبل را با سایر وسایل موجود در دکوراسیون منزل خود مانند کف‌پوش ها ست کنید.

در خرید مبلمان باید به نکات دیگری نیز توجه کنید، هنگام انتخاب مبلمان شرایط خود را بسنجید.

دقت کنید اگر فرزند کوچکی در منزل دارید مراقبت از مبل هایی با روکش چرم سفید بسیار سخت و دشوار خواهد بود. باید پارچه رو مبلی را طوری انتخاب کنید که خیلی زود کثیف نشود و تمیز کردن آن آسان باشد و در برابر خراشیدگی و ساییدگی مقاوم باشد. پارچه‌های کتان ، چرم و پشم گزینه‌های مناسبی برای رو مبلی هستند چراکه به‌راحتی شستشو می شود. پارچه‌های مخملی براق و پرزدار نیز برای خانه‌های کوچک مناسب هستند. توجه کنید که مبل‌هایی که حجم بیشتری از آن‌ها را چوب تشکیل داده است سریع‌تر و ساده‌تر تمیز می‌شوند و گرد و غبار کمتری در آن‌ها نفوذ می کند.

Image result for ‫مبلمان‬‎

 تعداد مناسب مبل‌ها باید باتوجه به فضای شما تعیین شود، معمولاً مبلمان‌ها هفت نفر هستند اما در هنگام خرید مبل حتماً لازم نیست تعداد و ترکیب مبلمان را رعایت کنید و بهتر است متناسب با فضای منزل خود آن را تغییر دهید تا از پر شدن فضای اتاق نشیمن ها به وسیله مبل جلوگیری شود. مبلی را انتخاب کنید که وزن زیادی نداشته باشد و سبک باشد تا در هنگام جابه‌جایی و تغییر در فدراسیون حمل آن آسان باشد مبلمان ها وسیله ای برای راحتی و استراحت هستند و قرار است تا در طول روز مرتب از مبلمان تان استفاده کنید، پس باید مبلی را انتخاب کنید که بسیار راحت باشد و بتواند نیازهای روزمره شما را برآورده کند.

شما برای خرید مبل راحتی و میز می بایست به نکات گفته شده در این متن توجه کنید ، همچنین برای خرید مبل می بایست به وضعیت جیب خود نیز نگاهی داشته باشید. نباید مبل هایی را انتخاب کنید که بالاتر از قیمت های مدنظر شما باشند. شما می توانید با انتخاب درست مبل و میز به راحتی و در آسایش زندگی کنید. چرا که باید به فضای اتاق نشیمن خود زیبایی خاصی ببخشید. استفاده از مبل های شکیل باعث می شود تا دکوراسیون منزل شما شیک تر از قبل به نظر برسد. اگر می خواهید مبل برای منزل خود خریداری کنید یا مبل فعلی خود را تعویض کنید بهتر است به نکات گفته شده در این نوشته توجه کنید. با توجه به نکات گفته شده می توانید خرید موفق تری داشته باشید.

 





:: برچسب‌ها: مبل , مبل راحتی ,
:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: